En ny fjäril har hittat hem till mig :-)

Jag börjar med att säga att jag älskar fjärilar! Jag har några stycken här och där i lägenheten och använder dem ofta som dekoration när jag scrappar. Så ni kan gissa hur glad jag blev när jag såg en stooor fjäril i mitt DT-paket! Ännu gladare blev jag när jag fick reda på att jag inte skulle behöva skicka in den till Brunkullan :-D Så nu har jag altrat den så den passar in i mitt turkosa kök! Så här blev den:


Den sitter så fint där på min vägg! :-) Fjärilen är en chipboard från Doodlebug. Mina kakel är 10x10 så ni kan få en uppfattning om hur stor den är. Jag har klätt den med papper Jet Set, kollektionen Socialite från Paper Trunk. Cirklarna har jag gjort av journaling spots Doodled Journaling Tags från Shabby Chic Crafts. Jag har bara klippt bort själva journalingytan i mitten. Allt det hittar ni i shoppen! Jag har själv lagt till lite blingstenar.

Hoppas ni har det fint! Min mammaledighet börjar närma sig sitt slut. Börjar jobba den 3/8! Puh! Måste passa på och njuta maximalt av de få dagar jag har kvar! :-)

Kram på er!

//Alex

Kommentarer
Postat av: Muffin

Vilken fin - underbara färger! :D

2009-07-21 @ 15:23:33
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0