Spillpapper

Jag har passat på att gräva ordentligt i min låda med spillpapper, tänk vad mycket spännande jag hittade där.
Gamla favoritpapper (nåja,,,bitar av dem) som jag glömt att jag haft. Men som jag gillar precis lika mycket fortfarande, och en hel del andra pappersbitar som jag är mindre imponerad över...

Satt en stund och funderade på hur jag skulle utmana mig själv att använda upp så mycket som möjligt av det som ligger i lådan.
Jag bestämde mig för att välja ut ett foto, plocka ihop ett gäng spillbitar som skulle kunna tänkas funka.
Av de utvalda bitarna skulle det bli en LO, och av det som blev över ska jag göra kort och allt möjligt annat jag kan komma på, tills högen är slut.

Här är spillbitshögen samt fotot innan jag började:



Det är mer papper än vad som syns på bilden, tänkte inte på att sprida ut högen ordentligt.

Jag hade en tydlig bild i huvudet av hur jag klämde in mer eller mindre alla papper på LO´n, och hur färgglatt och bra det skulle bli.  Men som det oftast blir med mig, så blev det betydligt mindre crazy action och mer enkelt när jag väl sätter igång.

Här är det första alstret i min spillbitsutmaning:



Förutom cardstocken så kommer allt från spill.
När jag ändå var i spill-svängen, så passade jag på att välja ett foto ur min "Misslyckade men jag tycker om"-hög.

Jag har fler alster på gång, men vad det är tänker jag inte berätta nu. Det får ni se en annan dag :)

Fortsatt trevlig tisdag på er !
*vinke vink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0