Små gåbortspresenter

Såhär i juletid kan det vara bra att ha lite minipresenter hemma, tycker jag. Plötsligt blir man inbjuden på glögg och pepparkakor eller nåt annat smarrigt.
Jag har gjort tändsticksaskar i modell större, de här är ca 5 x 10 cm så ett "normalstort" stämpelmotiv får plats.

 Här har jag letat lite i gömmorna och hittat ett äldre stämpelmotiv med en lucia. Texten är från samma serie. Guldglittret uppe till vänster är en rolig dekoration  med paljetter från Making memories. Guldplupparna är Pearl maker och pappret är också från Makling memories! Baksidan på asken går i samma serie men där har jag använt ett färdigt motiv som är utskuret från ett papper.
 Jag har också använt ett härligt guldband, samt en hattnål (mina nya favoriter!), distress stickles och chalkat kanterna för lite gammaldags känsla.

Nu ska jag ner i pysselrummet och fortsätta med mina askar!

~: Anna :~

PS. Ni har väl inte missat Lucia och adventsrean?? Skynda fynda!!! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0