Julkalender



Här har jag fixat till årets julkalender. Skulle ha lagt upp den tidigare men det tog lite tid att fota den. I fjol började jag med att göra en egen med tändsticksaskar men den är fortfarande inte klar. Då var det enklare att utgå från en färdig kalender och så mycket roligare! Det finns några kvar i lager och du hittar dem här.

Mönsterpapper: Bo Bunny
Övrigt: Velvet och sugercoated brads samt pompoms. Alfabet - Snowdays som jag sedan lackat med 3-d lack.

Pyssla på och besök oss gärna nu på lördag i butiken mellan kl. 12.00-16.00! Vi bjuder på glögg och pepparkaka!

/Sara


Kommentarer
Postat av: Muffin

Å maj gådd - den är ju suuuperfin! :)

2009-12-03 @ 20:52:24
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Tettiz

Underbar kalender!! Nästa år ska jag göra en till Kajsa - vet redan vad jag ska lägga i "luckorna". :D

2009-12-03 @ 22:09:28
URL: http://tettiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0