Det lackar mot jul

Ska erkänna att jag ÄLSKAR julen - eller i allafall mycket med den så som att umgås med nära och kära, äta god mat och att pynta och göra mysigt hemma!

Jag och älsta sonen Nils vi pysslar nästan varje kväll tillsammans. Vi har gjort julgransdekorationer, kristyrer, bakat pepparkakor, julplanteringar mm. Det är vår första jul i nya huset så allt känns väldigt speciellt för oss!

Härom kvällen rostade jag och Nils apelsinskivor i ugnen och så här blev mina julgransdekorationer (blingade med brads från Reprint!) och så gjorde vi en liten "girlang" av nypon:






Sedan har jag använt underbara och användbara Pearlmaker till min andra lilla gran:





Pyssla på!

Hälsningar Lotta


Kommentarer
Postat av: Rutan

Så underbart snyggt Lotta.

Blir lite "avis" på dig & Nils.

Hos oss har vi inte kommit igång riktigt med att julpynta & allt som hör till.

Kram på er alla från oss alla i Torvalla

2009-12-02 @ 11:50:08
URL: http://pysselrutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0