Grönt är skööönt!

Precis som våren är det här kortet -ljusgrönt!! En av mina absoluta favoritfärger som jag till och med har på kaklet i köket :-)
Texten är från Pink paislees nya stickers "Fashion script" och är otroligt användbara! Stämpeln är roliga Doodle Factory bläckfisken upphottad med lite Stickles.



Mönstrade papper är från svenska Maja Design. Spåren efter bläckfisken är Pebbles Inc självhäftande "Candy Dots" och blomman och bladet (för det är faktiskt bara ett!) är nya Prima. Dekorationsstenen i mitten är en Chrystal brad.


Imorgon ska jag försöka hinna ner i mitt pysselrum igen, men det är ju så svårt att ta sig tid när solen lyser och man kan sitta i t-hirt om man är i lä.... :-)

~: kram Anna :~

Kommentarer
Postat av: Evelina

Oooh så läckert kort!!

2009-04-21 @ 22:21:27
URL: http://wih.blogg.se/
Postat av: Jessica (Teamjes)

Vilket ljuvligt kort :)

Idag kom min vinst från Marstävlingen del 1.

Tackar så jättemycket för fina saker :)

2009-04-21 @ 23:40:42
URL: http://teamjes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0