Jag har Kit-pysslat !

Ni har väl inte missat Brunkullan Scrap & Card´s underbara Hösttävling?
Tjejorna har plockat ihop ett helt tokfint Kit, när jag fick lägga rabarber på ett hoppade jag nästan jämfota av pysselbegär.
Jag har gjort några alster, men börjar med att visa en LO.

Det är en LO så där "bara för att", jag använde ett foto jag redan hade i gömmorna. Tyckte det passade så bra till färgerna i Kitet. Det har nästan samma Orangea nyans som cardstocken.
Det syns tyvär inte på bilderna här, ni får försöka tänka bort den grisrosa nunan :D
Lite synd tycker jag att det är, eftersom halva känslan i LOn ges av att fotot smälter in så bra.
Men here goes:



Observera gärna att jag frångått mitt tvångsmässiga användande av penna.
Inte ett streck eller en prick så långt ögat når. Känns annorlunda :)

Jag har använt mig av

Cardstock:                 Orange Bazzill

Mönstrade papper
:  Graphic 45  "Jack and Jill" - Playtimes past collection  & "Eden´s symphony" - Botanicabella collection

Dekorationer
:          Orange punchinella
                                   Beige blomma från Prima, som jag pimpat med en utstansad/stämplad blomma från Bazzill  "Vanilla"
                                   Kopparfärgad brad (OBS! det sitter en större brad där nu, från kitet, allt enligt tävlingsreglerna)
                                   ...jag var lite för snabb i min pysseliver.


Nu ska jag gå i Carins fotspår och fylla på med en stor kaffe.

Trevlig lördagskväll på er!
/ Kattis

Kommentarer
Postat av: mara

Läckert Kattis! Ser fram emot att få se in live!?!

2008-09-27 @ 22:11:40
URL: http://marashobby.blogg.se/
Postat av: Carin

Superfin LO!!!

Roligt att få se ett alster med tävlingskittet!

Gillar verkligen upplägget! :D

Jag har faktiskt gjort min första LO idag! Hör o

häpna! ;)



Ha det fint!

Kram! räcker över en mugg java ;)

2008-09-27 @ 22:20:42
URL: http://sprallokort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0