Ändå lite mer...

.... från den nyblivna frun!

Tack snälla för gratulationer och lyckönskningar som har duggat in i blogg och via mail!
Vi är båda väldigt rörda över folks underbara värme och godhet!!


Jag fick ju ett stort paket från Brunkullan denna vändan och nu när jag kommit hem till verkligheten igen så har jag äntligen kunnat fortsätta pyssla!! Jag fick sådan inspiration från Zarahs skiss i en av utmaningarna på vårt tävlingsforum så denna LO blev till igår kväll!



Jag har använt föjande:

Papper: Bazzill CS & Mönstrat papper från Creative Imaginations *dreggel*
Dekorationer: Prima blommor , Spets från Zarahs stora spetslager, brads från Creative cafe och BoBunny, Journalingruta från Prima, Vita filt-thickers och sedan såklart Fluid Chalk och pennor.

Merparten av detta finns att köpa i Brunkullans Webshop!

Se där ja... Det var allt för nu, men no worries darlings, I will be back (som de säger på Ön!!)

Kommentarer
Postat av: Zarah

WOW! Så snygg!! Bella hälsar så gott.

2008-09-03 @ 11:54:13
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0