Rouge de Garange

Rouge de Garange gör verkligen helt underbara, färgsprakande papper! I mitt första DT-kit fick jag leka lite med kollektionen "indigo" som har särdeles djärva mönster och färgkombinationer. Jag som annars brukar blanda mönstrade papper och färger lite hejvilt fick faktiskt lust att göra ganska enkla kort med dessa papper, för de var liksom så fina i sig själva!

Mönsterpapper: Rouge de Garange Indigo nr. 1. Stämpel: "M is for Monster" från BamPOP, embossad i svart och färglagd med alkotuschpennor. Dekorationer: Punchinella, primablomma med genomskinlig knapp och vit floss, 4 brads, en gammal liten fågelrub-on från J.Bowlin, häftapparat, lite organza och pappersband. Alfabet: Stickers från Doodlebug och vanlig DYMO.



Mönsterpapper: RdG Indigo nr. 5. Stämplar: Ninguins = ninja penguins från BamPOP. Dekorationer: Pappersslända från YouDo, blingad med stickles och pimpad med rörliga ögon. Prickar och streck gjorda med Gelrollerpennor. Alfabet: Gröna thickers från American Craft och min egen handstil med svart tusch.




Mönsterpapper: RdG indigo nr. 4. Stämpel: En ninguin igen...ja, jag gillar ju dessa små rackare! Dekorationer: Pratbubblan av chipboard är en gammal BamPOP-grej jag hittade i gömmorna. Molnen har jag klippt för hand av tjock vit cardstock, färgat kanterna med ljusblå fluid chalk och blingat med glimmer mist! 3 brads nere i hörnet. Vit gelrollerpenna runt kanten. Alfabet: fusktjockisar och hemgjort minialfabet.


Tack för titten!

Sen vill jag påminna om att Brunkullans stora hösttävling är inne på slutspurten! Spänningen är oliiiidlig!
Kolla in forumet - det verkligen sjuder och bubblar av härlig inspiration, och stämningen och mysfaktorn är hög.

Free Smiley Courtesy of www.millan.net

Till sist - skynda fynda: Ni har väl inte missat att Brunkullan bjuder på 20 % rabatt på HELA era ordrar (förutom frakten dårå) fram till och med söndagen den 12/10! Tjohoo!

Håll utkik på forumet imorgon! Tror det blir riktigt KUL!
Jag kommer att vara där - vi ses väl då?
*hoppas*
 ♥

//Nina

Kommentarer
Postat av: Carin

NINA! Du slutar aldrig att förvåna!

Skitcoola kort!!! O en pimpad trollslända ser man inte alltför ofta, hehehe! :D

BamPop är favoriter, helt klart!! :) Kram!!

2008-10-07 @ 21:46:29
URL: http://sprallokort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0