Rouge de Garance *hjärta* Mahlin

Jaa, det är så, på riktigt, att jag fullkomligt älskar Rouge de Garance papper! Så, ni kan säkert gissa hur jag hoppar jämfota av glädje när det dyker upp härliga RDGpapper med mitt DT-paket! =)

Jag fick även ett alldeles underbart ark från Crafty Secrets, ni har väl sett att de har mer än stämplar?

Denna gång var inget undantag och eftersom jag inte är så förtjust i det där med jul sådär så är det två ytterst ojuliga layouter jag bjuder på idag..




Från Brunkullans shop:  Rouge de Garance - Cupidon n 5, Rouge de Garance - Collection Jin n 4, Rouge de Garance - Collection Jin n 3, Rouge de Garance - Cupidon n 6, Crafty secrets, vit spets, orange spets, svarta pompoms, punchinella, blinghjärtan

Bokstäverna är från egna förrådet.



Svart Bazzill, Rouge de Garance - Cupidon n 2 som är figurklippt och målat med Promarker, jag har även sprayat med glimmer mist  och lagt på stickles. Crafty secrets. Vit spets

Bokstäverna från mitt eget förråd.

Jag hoppas ni blir lite inspirerade ni med OCH att ni blir lika förälskade som jag i Rouge de garance.. MUMS!

Glad advent några timmar i förskott!

/Mahlin

Kommentarer
Postat av: Kattta

ÅÅÅÅhhhh.... djup suck av hänförelse

Rosen är UNDERBAR! och den första LO´n är så fin den med!

2008-11-29 @ 19:52:27
URL: http://kattapysslar.blogspot.com
Postat av: Evelina

Snyggsnyggigt!

2008-11-29 @ 21:40:46
URL: http://wih.blogg.se/
Postat av: Carin

MEN! Såna underbara LO:s! Du gör verkligen Rouge De Garance rättvisa!!! :D Superfina och otroligt påhittiga! Vilken ros! :D Kram!

2008-11-29 @ 23:09:52
URL: http://sprallokort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0