Har ni sett dem?!

De nya Graphic45-papprena, alltså...
Så fantastiskt snygga - mjuka och fina i färgerna, passar perfekt till allt som ska vara lite shabby, vintage och/eller romantiskt. Jag fick hem ett paket från Sara & Lotta häromdagen och eftersom det är studentdags i faggorna, bestämde jag mig för att tota ihop några passande kort. Jag använde mig av en Tilda som student-stämpel som också finns i butiken och en cirkel med text, även den från Magnolia.

image274

image275

Dessa papper är dubbelsidiga, kan jag tillägga! Det småblommiga pappret, som flickans cardigan är stämplad på, är samma som det ljusa med blomrankor i diamantform. Det med grön/beige romber är samma som det med de vackra stora rosorna på. Köp två av varje - för ni kommer garanterat att vilja använda båda sidorna! :D

Det lurviga garnet och de små illgröna bladen fick jag med mitt månadspaket. Bladen är i själva verket en övergiven blomma som hade gömt sig och som nu fick nytt liv.
De fina gröna blingstenarna finns också i butiken. De kommer från Kaiser Krafts och är mina nya favoriter. MÅNGA fina blingstenar i tre olika storlekar till ett alldeles ovanligt jätteöverkomligt pris. Skynda fynda (innan jag köper upp hela lagret...! Tro mig - jag är snart färdig med den missionen... *hihi).
På glaset, skorna och mössan är det glossy accents. Det syns tyvärr inte så bra på bilderna, men i verkligheten blir effekten jättefin!

Tack för titten!
Med soliga hälsningar/
Zarah

Kommentarer
Postat av: Nina

Så vackra kort, Zarah!! Känns som att papperna passade dig perfekt. :)

2008-05-31 @ 21:15:46
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Carin

Jättefina kort! :) Papperna passar ju perfekt till somriga studentkort! :D

2008-06-01 @ 10:38:22
URL: http://sprallokort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0