Ytterligare ett kort från Annika

Precis innan mitt enorma tentaplugg drog igång så trillade det in lite fina papper från mina DTmammor! Papprena är så fina att jag egentligen helst skulle vilja rama in dem som de är!

I ärligheten namn har jag fortfarande sparat det papper som papppar som en tavla *rodnar lite*

I helgen gjorde jag det här kortet med pappren jag fick. Jag har stämplat en paketfilur, färglagt med PMpennor, 3Dglossat några detaljer och sedan använt de fina Graphic45pappren!



Körsbärspappret är bara såååå fint och jag tror att en investering i fler snart kommer att bli verklighet!

Materiallista för kortet ovan:

Cardstock från Bazzill
Papper från Graphic45, Times Nouveau Collection
Knappar från stora knappburken *pekar mot pysselhyllan*
PM-pennor
3Dlack, fluid chalk, vit penna, kantrivare
QKalfabetet Biography

Det kommer nog bli mer med de här pappren, de är långt ifrån slut än :) Stay tuned in a Brunkullan-blogg near you!

/Annika

Kommentarer
Postat av: mara

Superfint!Ett sånt kort vill jag ha när jag fyller år!

2008-06-12 @ 23:51:50
URL: http://marashobby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0