Penny Black - vilken är din favorit?

Vilken är din favoritstämpel (favoritmotiv) från Penny Black? Skicka in ett alster med ditt favoritmotiv så publicerar vi det här på vår blogg och alla publicerade bidrag belönas med en hemlig gåva! Skicka till: [email protected] och skriv gärna några rader och berätta varför just det motivet är din favorit.


Jag har såååå svårt att bestämma mig för bara ett motiv då de är helt ljuvliga allihop - men den här stämpeln ligger i topp tre (eftersom jag inte kan bestämma mig bara för en!) för mig. Motivet tycker jag passar till många olika tillfällen och så blir jag bara så glad av det:


[Papper: Cardstock från Bazill och mönstrat papper från My Minds Eye Dekorationer: Jacks stansade med QuicKutz och knappar som jag "lånat" ur min mormors syask Stämpel: Stämpel från Penny Black: Ecart, Splits, Pirouette]

Ha det bra och hoppas att just DU delar med dig av ditt favoritmotiv (och det behöver inte vara ett motiv som vi har i lager i butiken just nu!).

// Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0