Den blå perioden

Har ni sett dom underbara blå papperna som Brunkullan Scrap & Card nyss 
har fått hem?! Jag blev då ivrig och ville pyssla direkt, vilket jag nu har gjort! ;-)

En av mina bästa vänner fick barn idag - en liten kille - och då passade de blå
papperna extra bra! :-)





Jag har använt mig av dom otroligt fina och charmiga stämplarna från
Stempelglede. Kollektionerna "Ornate" och "Antique Baby".
Jag har stämplat ornamenten med Tim Holtz Distress Ink - Walnut Stain,
och embossat med clear pulver - Ultra Thick. Ramen har jag duttat med
Chalks - Lime och Chestnut Roan samt Distress Ink enligt ovan.
Skallran har jag stämplat med chalk - Blue Iris och sedan embossat enligt ovan.
De vita ytorna har jag färglagt med promarker - Blue Pearl.
Baziller: French Vanilla och Typhoon. Mönsterpapper:
K&C - Blue Awning- Blue floral Embossed.
Vilket papper!!! :-) Nottinghill Velvet Brads och blommor från Prima.

Allt material finns i shoppen!

Ha en fortsatt mysig helg! Pyssla och må gott! Det ska jag göra! ;-)

Kram Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0