Lite pyssel och MYCKET NYHETER!

Ja nu har även jag lyckats knåpa i hop ett kort! Skaparlusten har liksom inte riktig infunnits sig förut men nu var jag tvungen då detta var ett beställningskort. Kortet skulle gå i blått och det fick jag till och så fick jag inviga mitt nya Diesel! Hurra! Jag har färglagt stämpeln med promarkers, chalkat kinderna med glimmerchalks (finns nu i butiken) och lagt lite vitt med penna från sakura. Papperet är ett gammalt som jag hade i byrålådan! Got Flowers blommor.

60åring

Nog om detta! Nu känner jag att inspirationen och skaparglädjen kommer tillbaka! Idag kom det ett flertal paket med posten och de var fyllda med härliga vår-nyheter! Superfina brads i sammet och med en dekoration i mitten, prickig filt i 12 x 12" ark, stickers, clearstamps mm. Håll UTKIK i butiken - vi laddar upp så fort vi kan! Nedan följer ett litet smakprov: 

PAPER RIBBON  ( Självhäftande band i 4 stolekar, former och färger)

antikribbonfrenchribbonbluebell


Häftiga STICKERS från Crative Imagintaions. Mönsterpapper finns som matchar!
stickersblueStickerscream
Slutligen så MÅSTE jag bara visa några av de fina filtbradsen!

brownlilarod

Kommentarer
Postat av: Ksomikatt

Spännande!
Jag känner att min skapar lusta återkommer sakta men säkert åxå efter alla helger, större delen av hösten ägnades åt julklappstillverkning i adra material än tjusiga papper...

2008-01-11 @ 00:02:20
Postat av: PysselLotta

Härligt kort Sara - så underbara färger!!!

2008-01-11 @ 00:03:40
URL: http://pyssellotta.blogg.se
Postat av: anna76

Åh, mycket nytt och skoj på väg alltså.. Måste nog kika in i butiken igen 8-)

2008-01-11 @ 10:24:54
URL: http://annaskort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0