Lite mer att inspireras av....

Ett litet kort som jag gjort med både lite gammalt och nytt från butiken. Jag ska ge detta kort till en som har fyllt år nyligen och hon gillar lila. Så lila fick det bli och vad är då inte finare än My Minds Eyes "Darling Tapestry"?!


Födelsedagskort

Papper: My Minds Eye, Bazzill - Chantilly
Stämpel: Min privata supergulliga igelkott
Dekorationer: Organza med prickar - creme, Ribbon Slides från Maya Road, Brads - Velvet brown och så lite scrappers floss.
Färg: Färglagt med Promarker pennor, de ljuslila blommorna är en ny nyans som vi fått in som heter Blossom. Jag har även färglagt papperet lite promarkers. Chalkat runt kanterna.

God Natt!

/Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt kort med härliga färger - ribbonsliden är verkligen supersöt :-)

2008-01-12 @ 00:29:49
Postat av: SusanneSj

Ljuvlig kort. Gillar upplägget med bandet.

2008-01-17 @ 20:55:25
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Annakarin

Supersnyggt kort. Väntar på de.

2008-01-22 @ 12:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0