Sportlovsinspiration från Mahlin

Hejsan hoppsan!
Här är det sportlov och det vilas ordentligt, ja. När det inte pysslas såklart!  =)
Men när jag var liten, då brukade det faktiskt vara snö på sportlovet. Ja, när jag var liten så åkte vi pulka mest hela tiden på sportlovet. När jag var liten..  *tjatar*

Ja, .. mitt uppdrag var Retro 
Retro är ju lite klurigt att sätta fingret på tycker jag, det beror ju helt på hur gammal man är, vad som är retro :)
Jag fick iallafall ett DT-paket ur ursöta färger från Lotta och Sara och här ser ni resultatet.

324202-171

Jag försöker scrappa klart alla gamla kattbilder innan det börjar dyka upp bebisbilder som ska scrappas =)
Till denna 6*12 LO har jag har använt: Bazzill bling bank roll, Mönstrat papper från Basic Grey Two scoops (sprinkles), Blommor från Prima, Making memories button brads, Vit Ric Rac, Gult organzaband med vita prickar och knappar. Allt detta finns i Brunkullans Shop.  

324202-173

Mycket pusskort har vi här hemma.. =) Här är en lettersizeLO där jag har använt: Bazzill bling bank roll, Mönstrat papper från Basic Grey Two scoops (sprinkles och Swirls), Chipboard Rusty pickle puzzle, ursöt monsterstämpel från Bam Pop och knappar. Allt detta finns i Brunkullans Shop.

Det blev även ett litet bonuskort som jag passar på att visa upp.. Bam Pop stämpeln är ju så söt.
324202-172

Visst är han söt monstret? =)
Och den läckra Chipboardscrollen i hörnet finns i shopen också, det är Maya roads Scroll corner.

Nu packar jag ihop för idag! =)
Hoppas ni har ett skönt sportlov med eller utan snö!

/Mahlin

Kommentarer
Postat av: anna76

Oh, vilka härliga färger! Det märks att det börjar bli vår!

2008-02-20 @ 11:19:01
Postat av: Kulturbloggerkan

Är det scrapbooking? Eller bara en illustration?
Snälla läsa mitt näst senast inlägg. jag försöker få till en diskussion eller bara en dialog. Spelar ingen roll om du vet något om det sen tidigare.

=)

2008-03-08 @ 22:32:43
URL: http://kulturbloggerskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0