Mera Alla hjärtans Dag-inspiration!

Jag bestämde mig för att testa att göra ett kort utan mönsterpapper. Det hör inte till vanligheterna, men är skoj att utmana sig själv med ibland.
En stor stämpel blev grunden i mitt kort, björken från Magnolia. Sen ville jag hålla färgerna till en skala och det blev rött, rosa och vitt. Alla söta dekorationer och band finns i shoppen. Och stämplarna med såklart!

image161

Vem ska du göra glad på Alla hjärtans dag? Skicka ett kort till en gammal kompis och lämna lite god choklad till tidningsutdelaren! Vem vet, du kanske gör hennes/hans dag?

~: anna :~

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Ett supersött kort.

2008-02-06 @ 10:25:16
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se
Postat av: Eivor / Ejja

Så gulligt och sött kort!

Hej från mig,
Eivor

2008-02-06 @ 10:58:57
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Lotta

Färgläggningen är fenomenal! Underbart kort!

2008-02-08 @ 12:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0