Lucka 8

Nämen.. Trots att min kära sambo kallar mig för Grinchen så kommer det minsann en lucka från mig.  Jag är ju inte särskilt förtjust i det här med julfirande.. Det är ju okej det med!  =)  Så. vi firar med lite mer DT-alster med Rouge de garance papper.. MUMS.. Har ni varit inne och shoppat på er lite Rouge de Garance nu? Annars tycker jag att ni gör det nu när det är rea och allt.. =)

Om Ville vore en dvärg så vore han nog Butter. iallafall om man ser till de här fotona! =) Sötnöt är vad han är.



Svart bazzill,  Rouge de Garance - Collection Jin n 5 Rouge de Garance - Collection Jin n 4, brun bollfrans, blåa spets, orange spets och crafty secrets

Bokstäver från mitt eget scrapförråd.

Jag får alltid (ja ofta.. ) härliga fluffiga garnbitar i mitt DT-paket. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med dom och har ofta inga idéer.. men den här gången kände jag mig lite wild and crazy och testade lite nya pryttlar.. =) Nu har jag sytt lite kors och tvärs.. så kul det blev..

 Först och främst en varning till dig som känner att du är lite känslig och lätt tar illa vid dig, för fotot jag har scrappat kan säkert väcka anstöt hos känsliga.

Jag har  inte stavat fel i titeln, det ska verkligen vara konst vÄrk.. Min kära sambo roade sig ju med att måla denna apa när vattnen gått och vi väntade på att värkarna skulle komma igång =)



Vit bazzill, svart bazzill  Rouge de Garance - Daphnis & Chloé 05,  och gula knappar

Bokstäver från mitt eget scrapförråd.

************

Ok ok .. för att ni ska få en liten dos jul  även idag så..

Har ni sett scrapKias underbara julstrutar..?
De är ju alldeles underbart fantastiska. Jag önskar att jag hade fler timmar på mitt dygn så att jag hann göra några så här fina och även fylla med hemgjort godis..

Titta och njut!



Nu när ni beundrat de vackra strutarna här så tycker jag att ni skuttar vidare till ScrapKias blogg och talar om för henne hur himlans BRA hon är..

scrapKias nya blogg
ScrapKias gamla blogg

Glad 8:e december önskar Mahlin med familj!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Lovely! :D

2008-12-08 @ 19:57:06
URL: http://wih.blogg.se/
Postat av: Knin

Hahaha, vilken UNDERBAR apa! asgarvar

2008-12-08 @ 20:43:28
URL: http://annaknin.blogspot.com/
Postat av: ScrapKia

Wow, så läcker layout!! :-)

Fick kika rätt länge innan jag var säker på vad jag såg. Hm, vad tyckte barnmorskorna? s



Rara söta DU Mahlin, vad du gjorde mig superGLAD, som ville visa min strutar!



BAMSEkram till dig!! kram, kram, kram, kram, kram

Kicki

ScrapKia

2008-12-09 @ 00:43:02
URL: http://scrapkia.blogspot.com/
Postat av: Betty

Tyckte konst-värket var helt underbart! "Fånga dagen"

Kram Betty

2008-12-09 @ 08:08:17
URL: http://bettywahlborg.blogg.se/
Postat av: anna76

Hehe, vilken gaaaalen mage!! :-D Underbara alster Mahlin!

2008-12-09 @ 13:37:23
URL: http://annaskort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0