Annika inspirerar

I helgen hade jag (Zarah) besök av Annika & hennes Adam. Vi hade förvarnat tjejerna på Brunkullan om det - och de var smarta nog att skicka både Annikas och mitt DT-paket hem till mig - så att vi skulle kunna pyssla ordentligt medan vi snicksnackade. (Eller möjligen tvärtom?!)

Männen placerades vid varsin dator och fick varsin animerad figur med vapen att leka med - och Annika och jag smet in i scraprummet för att leka på vårt håll!... ;)

Annikas paket innehöll bland annat papper från Maja Design, vackra blommor från Prima och ursnygga brads - och på följande alster har hon skapat med dem och bland annat stämplar från Prima och Grungeboard från Ranger.
Allt material är från Brunkullan Scrap & Card (utom ticket-setet som kommer från mina djupa lådor, och October Afternoon-rubonsen som Annika hade med sig hit...! *ler*)

De söta tagsen på kortet lånade Annika från mitt DT-kit. Vi råkar liksom ha lite lika smak, hon och jag... ;)

Nu ska jag iallafall vara tyst och låta er njuta av Annikas vackra konstverk. Försök att inte distraheras av det fula nyllet på den andra LOn bara! ;)
/Zarah






Kommentarer
Postat av: Nina

OjojoJ! Så vackra alster!!

2008-08-21 @ 01:08:03
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Kattis

Superfina LO´s och kort!

Jag har ju inte tid att sätta mig och pyssla nu, men ååå vad jag blev sugen när jag såg dessa finingar.

2008-08-21 @ 10:52:55
URL: http://katttapysslar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0