Inspiration till bebiskort

Whipper Snapper stämplarna är galet söta. Pappret jag använt kommer från Scribble Scrabble. Det rosa fina bandet som går lodrätt är från Creative Imaginations och är självhäftande, smart. Du finner allt material hos Brunkullan utom stjärnbradsen och spetsen (det gick inte göra ett tjejkort utan spets...)

susanne_bebiskort

Vill också meddela att jag slutar som DT för Brunkullan, så detta är mitt sista kort för dom...
Det har varit mycket övervägande fram och tillbaks hur jag ska göra. Det är INGET personligt gentemot Sara & Lotta. Men jag känner att jag kan inte ge dom det som önskas, då är det inte fair play att fortsätta anser jag. Sedan är det svårt ibland att skapa med material man inte valt själv. Men samtidigt så har det varit jättekul och jag tackar Sara & Lotta för förtroendet att de trodde på mig.
Tack gulliga ni : D

~*~ Kram Susanne ~*~

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Ditt kort är ju så supersött !
Lycka till med ditt pysslande & men det är nog inte sista gången vi ser dina alster.
Ha det så gott !!!

2008-04-21 @ 10:51:24
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0