Inspiration från Anna

Jul, jul, strålande...
Nä, inte riktigt än, får vi hoppas. Men lite julkortsinspiration kanske kan komma till nytta inför höstens julkortsplanering och -tillverkning. Mitt första DT-paket innehöll röda papper, både mönstrade och enfärgade, samt röda, gröna och beige blommor. Mustiga varmar färger är det på papprena från Sassa frasslass och de går igen i blommorna från Got Flowers. Stämplarna är från Magnolias förra julkollektion och de kommer snart att få sällskap av årets... Hos Brunkullans också ;-). Det dröjer nog bara några veckor till innan de kommer.
Här är mina allra första inspirationskort åt Brunkullans:

image10

Material:
Papper från Bazzill, mönstrat papper från Sassa Frasslass "Indian Summer".  Stämpel Magnolia design.
Diamond Glaze på hjärtat, stickles på paketsnöret, Liquid pearl som pistiller, text (Katie) och etiketter utstansade med Qk-tång.

image11

Material:
Brunkullans, samma som ovan. Swirl från Magnolia och utstansade hjärtan och text från Qk.



Kommentarer
Postat av: Lotta

Så underbara julkort - underbar layout på dem båda och färgläggningen av motiven är bara såååå bra!

2007-09-24 @ 09:25:00
Postat av: SusanneSj

Superfina kort Anna!

2007-09-24 @ 09:29:18
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: nancy

ÅÅ vad ni läskar mig med era fina julkort jag vill ha julstämning redan när jag ser dem *MYS*
ha en bra dag
Nancy

2007-09-26 @ 08:28:41
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: margareta mielonen

hej anna vilka fina julkortdu har gjort
hälsningar kvissle

2007-09-26 @ 20:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0