Lotta + lunchpail

Lite ringrostig slog jag mig ner i min lilla pysselhörna härom aftonen och satte tänderna i en sk "lunchpail" från Basic Grey (som finns i vårt sortiment!). Har inte bestämt mig riktigt vad för små skatter min lilla lunchpail ska få innehålla men förslag kan vara att samla sina: favoritrecept, handgjorda kort, semesterminnen eller grattiskort/julkort som man fått från nära och kära. En lunchpail kan också bli en riktig succé att dekorera och fylla med någons födelsedagspresent :) Rolig att ge bort helt enkelt!

Jag har använt ett lite kraftigare mösntrat papper som jag fäst med dubbelhäftande tejp på själva lunchboxen (som är gjord i plåt). Sedan har jag dekorerat den med blommor från Prima Marketing och även utstansade blommor (punch). För att fästa ihop dessa blommor har jag använt två sorters brads: mini guld och buttonbrads i vitt och svart. De små röda hjärtana är också brads som jag fäst med gluedots som dekorationer. Knapparna har jag fått av min mormor ur hennes stora knapplåda :) Likaså den guldfärgade "spetsen". De svarta sidenbanden är sådanna som jag klippt ur kläder ni vet "upphängningsöglor" - för visst är det så att den som spar han har :)

image60

Vi har dessa roliga "lunchpails" till försäljning i butiken, www.brunkullan.se, om det är fler som också vill testa. Vi har också bradsen och massor med fina blommor från Prima - så välkommen in i vår butik, antingen via webben eller här i Östersund!

Pyssla på!
//Lotta

Kommentarer
Postat av: Eivor/Ejja

Mycket snyggt!! Gillar färgerna du valt svart, vitt och rött.
Tack för inspirationen.

Hej från mig,

2007-10-30 @ 11:54:52
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: SusanneSj

WOW! Ni har min adress så ni vet vart ni ska skicka denna vackra skapelse ; D

2007-10-30 @ 19:07:59
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Mahlin

ooo.. ooo.. JÖSSES vad snygg! min adress har ni ju också,, och jag fyller ju år om en månad eller så.. *hint hint* hihiih.. nå.. riktigt läckra färger och grymt dekorerat också. LÖV IT!

2007-10-30 @ 22:05:06
URL: http://mahlin.blogg.se
Postat av: Lyxfrun

Supersnygg korg. Sara har min adress för lev av korgen!

2007-11-01 @ 08:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0