Butiken öppnar ...

Kära bloggbesökare,

Vi måste tyvärr hålla er på halster ett litet tag till ... eller närmare bestämt en HEL vecka till innan vi kan slå upp portarna till webbutiken. Det som inte får hända har hänt ... nämligen att tekniken krånglar till trots alla testkörningar.

Men misströsta inte vi kommer att kompensera er med ytterligare öppningserbjudanden bara därför - så snälla håll ut en vecka till!

Butiken hittar ni på http://brunkullan.se - som ni märker så fungerar startsidan och det går att klicka sig vidare hit till inspirationsbloggen, men inte in till butiken. På måndag den 15 oktober så kommer ni att kunna klicka in er även i butiken.



Vi vill passa på att tacka alla som deltog i helgens stora scrap- och kortmara som vi anordnade här i Östersund - tack för att ni gjorde premiären till en sådan succé. Hoppas att vi även får träffa er (och ännu fler pysselsugna!) på nästa träff som kommer att gå av stapeln i november, mer information kommer snart.



Sist men inte minst så vill vi gratulera Eivor/Ejja som lottades fram som den lyckliga vinnaren i vår kommentera-mera tävling. Ett hemligt paket kommer med posten till dig!

Hälsningara Lotta & Sara

Kommentarer
Postat av: Evask

Öppning på min 40 årsdag bättre kan det väl inte bli. Men det är länge att vänta.... Kommer ni ha alla Promarkerfärger och vilket pris blir det?

2007-10-08 @ 20:47:42
Postat av: Sara

Vi kommer att ha många färger, priset blir 35 kr.

2007-10-09 @ 09:22:55
Postat av: Marielle

Har ni något mer exakt datum på maran?

2007-10-09 @ 17:15:30
Postat av: Sara

Vi återkommer mer om det.....jag kan i alla fall säga att vi tittar på ett par helger i slutet av november.

2007-10-09 @ 17:56:04
Postat av: Eivor/Ejja

Iiiii, så kul att vinna! Jag brukar inte ha den turen , superduper glad blev jag!!

Kram från mig,
Eivor

2007-10-11 @ 11:11:14
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Eivor / Ejja

Hej igen,
Kom på...har Ni min adress eller??

Kram

2007-10-11 @ 11:29:48
URL: http://eivor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0