Inspiration från Mahlin

Nu är det min tur att visa upp lite tjusigheter.. men det är nääästan så jag får bakläxa och skämmas.. för jag har faktiskt inte sett Höstlegender..Nepp, inte ens en liten stund.. men , den finns säkert att hyra så jag kan rätta till det misstaget..

Däremot så är ju Brad Pitt en läckerbit.. precis som min sambo..  =) image78

Material från Brunkullan: Papper från Basic Grey  - Mellow ( Cultured, Deciduous och Slack), en tag, Primablomma(Naturally paper), chipboardbokstäver 07 (egentligen O och Z) från Craft n Craftin Chipboard style.

Jag har lagt till svart Bazzill, chipboard från Mellow Chip Shapes, nitar, orange akrylfärg (dabber-tangerine) och dymo.

Sen var det en av mina sötaste vänner som fyllde år i dagarna och hon fick en söt liten reskasseburk!
image79

image80

Från brunkullan kommer de höstmysiga pappren från Basic Grey - Mellow ( Cultured, Deciduous och Slack), resväskan är utklipp ur Bazzill - Chandler brown  och copper.

Jag har lagt till några primablommor, brunt band med vita prickar, thickers från American Crafts, hambly rubon, stickles, glittriga stickerletters från MM, en ticket och själva lådan är en rund papplåda från Ikea!


Sådär.. det var allt för mig denna gången, men vi ses snart igen! Glöm inte bort att det är kampanj på Promarkerpennor i butiken! Har du inte fallit för dessa underbara pennor ännu så rekommenderar jag dig att prova! Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så underbart härlig LO och burken för att spara till en reskassa är ju bara bedårade!

2007-11-15 @ 21:59:41
URL: http://pyssellotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0