Gäst-DT för december - Ulrika!

Det är med stor glädje och ära vi nu presenterar december månads gäst-DT Ulrika Martinsson som vann vår allra första skissutmaning någonsin, nämligen den vi körde här på bloggen i november. Här får ni bekanta er lite med Ulrika och senare ikväll kommer ni att få ta del av hennes fantastiska alster som hon skapat!

image107

Namn: Ulrika Martinsson

Alias: Piraya

Familj: Maken Jerry och barnen Maja 3 år och Hampus 1år.

Bor: Stuvsta, strax söder om Stockholm

Bakgrund: Fick lite mönsterpapper i julklapp förra året och bokade in mig på en nybörjar kurs i februari 2007. Jag blev direkt totalt såld på och helt fast i denna underbara hobby. Innan dess har jag faktiskt aldrig pysslat med något utan har främst varit intresserad av idrott och film. Jag räknar mig fortfarande som nybörjare på scrapbooking och har alldeles nyss börjat försöka mig på att göra kort.

Färg: Alla, men mest av allt rosa och grönt.

Dekorationer: Thickers, tags och brads

Alltid: Mönstrat papper

Aldrig: Nä, jag är villig att testa det mesta

Mitt uppdrag: Det har varit jätte roligt och utmanande att få vara gäst DT för Brunkullan. Jag hoppas att det kan inspirera andra nybörjare att våga delta i utmaningar och tävlingar, eftersom det är både roligt och lärorikt.

Det bästa med Brunkullan: Jag har varit jätte nöjd med den servicen jag fått som kund hos Brunkullan. De har varit snabba på att leverera varorna, har ett intressant utbud av produkter både för scrap och kort och webbutiken är bra uppbyggd.

Övrigt: Önskar alla en God Jul och ett Gott Nytt År!

// Sara & Lotta


Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Ska bli jättekul att få se alster från dig : D
Lycka till!
Kram Susanne

2007-12-11 @ 16:09:43
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0